Cal Keke Cal Nereye Gidiyor?

Bir gun kalktim cayimi ictim ofise gectim, bilgisayarimi actim bir mesaj, bu videoyu izle :)

Iste o an tanistim Çal Keke Çal ile... Bu cocuklar ne kullaniyor, nasil bir kafa halindeler yada neyin pesindeler bilmiyorum ama itiraf etmeliyim defalarca izledim, aaa sen bilmiyormusun dur acalimda izleyelim diyerek bir cok kisiye izlettirdim ve eglendim, eglendik. Evet sacma gelebilir, amacim neydi onu da bilmiyorum ama oldukca eglenceli oldugunu biliyorum.

Iste bu Adana'li avare keke arkadaslar videosu ciddi bir internet fenomeni oldu, sonrasinda Gaziantep'li avare arkadaslar cikti Adanali'lar kadar olmasada onlarda ilgi gorduler.



Bu meshur video o kadar yayildi ki Taksim Gezi Parki Direnisinde pankartlara bile konu oldu :)


Son olarak internette bu keke sarkisinin Melih Gokcek'li montajini gorunce aklima yine bu Adana'li Kekeler geldi.


Yorumlar

Bu Haftanin En Iyileri

Numara Taşıma Sonucunda Duyulan Bip Sesi Nasıl Kapatılır?

Minimal, Modern ve Fonksiyonel Abajur Lamba Tasarimi

Turkiyenin En Alcak Yeri Neresi?